mitt sista schema på lbs

 2010-08-16 / 19:29:11 / postat i: Vardagligt

det är faktiskt helt okej. något utav det bästa är nog att eftersom detta är mitt sista år slipper jag allt vad kärnämnen heter. behöver inte öppna en mattebok under hela årskurs 3. hur skönt är inte det? stressen över att hinna packa gympakläder, ja den är med över. lovely! nu börjar jag om och läser nästan enbart A-kurser eftersom jag har valt journalistik som mitt huvudämne i år. en annan bra sak är tiden vi börjar. förra året började vi 8.15 varje morgon, och skolbussen var oftast framme 8.20.. bra planerat? oja! skönt med sovmorgon var ocyh varannan dag nu. det jobbigaste lär ju nu istället blir svenska C. det negativaste (är det ens ett ord?) med schemat måste vara att jag dumt nog valde att läsa engelska C helt frivilligt. och kolla när dumskallarna på min skola har valt att lägga dessa två lektioner? kul att jag har vart jättemotiverad att läsa denna kursen, men sen näää. vänta i skolan 3½ timme vaje onsdag för en lektion jag inte ens behöver läsa. tror jag skippar det..

 


måndag
textkommunikation A
religionskunskap A
projekt och företagande

tisdag
projektarbete
psykologi A
engelska C

onsdag
historia A
engelska C

torsdag
naturkunskap A
expo A (journalistik)

fredag
svenska C
klassråd
samhällskunskap B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback