myskväll med jossi

 2010-08-03 / 22:53:03 / postat i: Vardagligt

idag fick vi först kolla på film under pluggtimmarna i skolan, sen hade jag och pata vattenkrig... hon vann i det. dumma unge! min lärare gick förbi och bad mig ta det lugnt haha! sen utmanade jag henne (pata alltså.. inte min lärare.. för det är en kille..) på schack igen.. hon vann igen. fail josefine, fail. sen när vi jobbade var vi utanför jossis hus, så snackade lite med hennes mamma, rensade rabatter och gungade med jennifer. slutade jobbet och träffade jossi nästan direkt då.
nu på kvällen har vi vart ute och träffat simon bengtsson, gick runt på kyrkogården. hittade peters gravsten.. gick runt och pratade lite om livet, gick till handlarn och köpte lantchips nomnom.



äter chips, kollar på the weddingsinger och dricker fanta med jossi!


Kommentarer
pata

du blev så jävla ÄGD hahaha love yah


2010-08-04 @ 16:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback