nattkonversation

 2010-08-29 / 01:36:16 / postat i: Vardagligt

paulsson, oskar. säger:
men jag heter inte sandra

 

josefine säger:
jo
ni är rätt lika om jag tänker efter

 

paulsson, oskar. säger:
nej
jag har större töttar

 

josefine säger:
true
sandra har större kuk så antar att det är jämt

 

paulsson, oskar. säger:
shiiiiet

 

josefine säger:
jobbigt
en brud... har större...
sandra fnissar lite bakom mig nu
HAHAHAHAH oj vad fel det kunde låta!!!!!!!!!!
för att förklara mig, hon sitter jämte mig. hon sätter alltså INTE på mig

 

paulsson, oskar. säger:
gååå och lägg eerrrrr

 

josefine säger:
HAHAh
kvinnojävel g'night hommiee
världens sexigaste orresnorre/sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback