sabina bloggar

 2010-08-08 / 20:58:49 / postat i: Vardagligt

Hallå alla flöjtar ! Sitter i typ torslanda med bob och hon är lika efter som vanligt, äpplen på träd, seriöst !!! Ehehe, men ifall så har vi det riktigt awesome .. kind of ifall... jag vinner över allla i hela huset på pingis (Y) för jag är så sjukt jävla bäst ! Sandra. tss hon har nog aldrig spelat förut :S... mene det säger vi inte till henne (A)... ooooH SHIT.. hon sitter här hon ser allt, fuck it... im very körd... Jag är kokt i fiiifty fiiiifty vodka & cola !  yeaah, im a rocker you know..... sooo cool and best... yeaah... yeaah.. fuck yeaah,.... kommer inte på något mer att säga till er 10000000 tals läsare men... anyhooow så ... sup, knulla och slås.. jaa. do it like bob does ! :D SLUTA SKRATTA BOB ! (Y) fuck you too ..:..   ... egd... begg och äghcon.. yeah jossan är inte ehlt efter ifall... nästan... eehhehhe.. roopmpaaah... eehehee..


There is this one thing i have to tell you aallllllll...
Bob..
ja hon..
FISER ..
Ah,,, när hoon sover :/.... alltså, vadå nya gas bomben :D
Då ska ni höra adam o sandra i kör,... värsta orkesten..
Vita böner ska ni inte äta har jag ju sagt ! okeey? ..

JA DU VAFAN E ADAM?
....


45 minuter senare...

Vi hittar honom inte...

3 timmar senare..

DÄR EEEEH HAN..

Hmm vit flöck på byxerna.,.

YLVVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..

- Ylva... oh damn! im körd...


Nee men nu ska jag äga bob i pingis kyss på smalbenet era bajskoppar !

:* :* :* :* :*

Kommentarer
Sabina

Ehehe, rompah.

Ja du har normala vänner bob!

Jag var väll aldrig riktigt en av dom :D


2010-08-19 @ 17:53:51

URL: http://yumeii.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback