dilemma

 2010-11-03 / 22:53:00 / postat i: Vardagligt

CSI börjar om 2 minuter, självklart kan jag inte missa början för då förstörs hela programmet. jag menar man kan ju inte kolla på ett program där de utreder ett mord om man inte ens vet vad mordet handlar om. okej till poängen, lägger över låtar på iphonen och har ungeför 20 låtar kvar innan jag kan stänga av datorn. det betyder att jag måste sitta kvar i soffan i en kvart för att kolla på CSI innan reklamen börjar så jag kan stänga av datorn och lägga mig i sängen, fan då jag som vill lägga mig i sängen nu!! andra problemet är ju att jag är så galet kissinödig, men istället sitter jag här och bloggar. FML

update: jag kissar och stänger av datorn i introt som jag redan har sett tusen gånger... smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback