FFML

 2010-11-08 / 09:22:43 / postat i: Vardagligt

några favoriter på fanformittliv.com

Idag märkte jag att en av deltagarna i Biggest Loser bara väger 5kg mer än mig. FFML

Idag frågade min pojkvän mig om jag ville följa med till Turkiet med honom nästa månad, i en vecka bara vi två. Förtjust tackade jag ja, för att sedan lite blygt fråga honom varför han frågade just mig. Han svarade, utan att tveka; "ingen av de andra personerna jag frågat redan ville hänga med." FFML

Idag eller förra helgen var jag påväg till ett släktkalas. Pappa och hans tjej hade köpt en blomma som dom hade satt i baksätet i bilen bredvid mig. Innan vi åkte iväg frågade pappa Marie ifall blomman var fastspänd, för han är rädd om den. Han sa ingenting till mig. FFML

Idag fick min kille åka hem vid midnatt, för han får inte sova över hos mig för sin pappa. Vi är 20 år. FFML

Idag när jag var på badhuset med min lillebror insåg jag att hans snopp är större än min. Han är 9 och jag är snart 16. FFML

Idag kom jag på att den enda träning mina armar får är när jag borstar tänderna. FFML

Idag kom en kille från Tele2 hit för att fixa mitt bredband. Det är första gången på över ett halvår som någon förutom jag själv har varit i min lägenhet. FFML

Idag handlade jag en läsk på macken och fick fyra kronor i femtioöringar tillbaka. Femtioöringarna försvinner idag. FFML


 



Kommentarer
liindblaads

Dagens bloggvinnare för igår är nu uppe! kolla om de va du som vann! va de inte de ligger en ny chans uppe idag i samma inlägg!


2010-11-08 @ 16:48:25

URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback