gått upp tidigt varje dag

 2010-11-04 / 09:41:26 / postat i: Vardagligt

denna veckan har jag gått upp innan 10 varje dag. måndags gick jag upp runt 10, tisdag 9, onsdag 10 idag halv 9. vad är det med mig? jag har ju lov! konstigt nog är jag pigg ändå

idag så ska jag mamma, marie och eventuellt maries dotter åka till varberg för att kolla på lite olika caféer. mamma & marie jobbar ju på lindälvs café, så detta är jobb för dom. sen tar vi nog en fika och efter det åker jag och mamma hem till syrran och barnen. mysigt, en heldag med familjen. mamma sa till mig att jag inte skulle va en surfitta idag varpå jag kontrar med att jag har cigg så då klarar jag mig. normala familjen jappjapp!

fast ikväll blir det nog fest hos en kompis sweet! nackdelen är ju att min pojke inte får komma, så vad ska jag välja? fest eller pojkvän? hhhhhmmmmmm svårt hahahah. jag gillar fest och jag gillar niklas hmm.. äh vafan, jag är sämst om jag väljer festen före honom. men å andra sidan jag klarar inte att banga en fest.

föresten ligger några av mina bilder ute på 2xu.nu. och inom det snaraste så kommer det upp fler bilder woho

Kommentarer
Peo

Vänta nu....

i måndags ringde jag dej klockan 3 och då hade du precis vaknat.....


2010-11-04 @ 19:09:13
josefine

okejokej, jag ljög lite där. jag vaknade till vid 10. kissade och sen somnade jag om. MEN JAG HADE ÄNDÅ MINA ÖGON ÖPPNA VID 10


2010-11-05 @ 11:43:51

URL: http://kaptenbob.blogg.se/
martina

sv; han blev påkörd så vi va tvungna att avliva honom :(:(:(:(:(:(


2010-11-05 @ 12:10:20

URL: http://knuffasinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback