helgen som vart

 2010-11-01 / 16:45:48 / postat i: Vardagligt

fredag: var hos mig, sen i stan, sen hos sandra, sen i stan, sen åkte jag & sandra på fäzt i onsala hos patrik. dock var ingen av oss superpeppade så vi tog halv tolv bussen hem till götet igen. niklas kom in till stan en snabbis och sen åkte vi hem. yäh

lördag: var nere hos min syrra vid 10 på morgonen för att ta bilder till barnkalaset. kan inte fatta att mina älskade snorungar är 1 & 3 år nu. otroligt! fick skjuts till göteborg av maria och käkade lite och fixade mig. sen drog jag & sandra på fest hos sofia i torslanda. hade skitkul, dock var det lite incidenter jag gärna hade sluppit men what to do. träffade massa härliga människor, det gillar vi! skulle ta bussen hem 20 över 1, eller 20 över 2 eller vafan klockan nu var men missade bussjäveln med 1 minut för att vi gick lite vilse haha. så kom hem 4, eller 3 eller något sånt. fattade inte va klockan va.

söndag:
öööh igår sov jag till 1. sen bajsade jag och åt mat. sen sov jag till 5. fin dag. haha nemen på kvällen så åkte jag till jesper en snabbis och sen mötte vi linda på flygplatsen. fan vad härligt att ha min patte hemma igen! efter det drog jag tillbaka till jesper och glodde på film med han, sandra, niklas, mattias och eehhh typ 6 killar till. tror någon hette palle, och det fanns säkert en william med.

idag har jag bara sovit, kliat mig i röven och ätit mat. så nu ska jag snart till mamma.
hade gärna lagt in bilder från helgen, men nu är det så att jag inte har några. HAHA feel the pain suckers

Kommentarer
pata

fatta vad jag toppade din helg. HEHEH ÄLSKAr DIG


2010-11-01 @ 17:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback