rubriklöst

 2010-11-08 / 22:55:43 / postat i: Vardagligt

när ångesten river, sliter och bränner då finns det fan inget bättre än att ha en nära vän ett samtal bort, en stor kopp té och en underbar pojkvän att krama om. just nu är jag så sönderstressad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. vad jag än gör känner jag mig ung, dum och naiv. jag har ingen lust att försöka. det blir bara fel. allting. jag känner mig så brutalt patetisk när det är såhär. jag menar vad hjälper det att sitta och gnälla lite i min dumma blogg som är så oerhört mainstream så det finns inte. vem är jag att sitta här och gnälla över något som egentligen bara är en fis i rymden? neeeeh josefine, dags att vakna upp och inse att livet är mer värt än att sitta framför sin dator och gråta en skvätt av olycka.
jag är glad, jag är bäst och jag är lycklig. that's it. end of story

Kommentarer
Erica

Bit ihop! Det blir snart bättre ska du se, hade livet inte gått upp och ner så hade vi inte insett när det egentligen är bra. Nu när du mår sämre så försök ta vara på de små saker som händer i vardagen.



Ja, två "stålpinnar" till och med. Fast det är "titanpinnar" egentligen och dom heter stag tror jag men det skiter jag i :D


2010-11-09 @ 11:31:18

URL: http://itaerica.devote.se
Jenny

"jag är glad, jag är bäst och jag är lycklig. that's it. end of story"



Du glömde ta med "...och har en sjukt bra CV" :)



//J


2010-11-09 @ 22:35:19
pata

älskar dig bob


2010-11-11 @ 16:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback