helgisen som var

 2010-09-21 / 09:30:35 / postat i: Vardagligt

fredag: mötte upp mandiz i stan och pratade i 5 minuter. börjar bli en tradition att träffas på fredagar för oss ju! drog snabbt hem, och sen var det kapten röd för hela slanten! grymt bra. kan inte beskriva, men awesome var det. var där med fleska, siri & emelie. sprang runt i stan lite och sen åkta jag på simons spelning. lyssnade på några låtar, sen drog jag, simon och två skånepågar hem till honom. simon blev stupfull hahaha och ja.. han va full och det var jävligt kul. lite fyllebabbel, saxofonspelanden och sånt. kom hem ett.

lördag: blev väckt tio i tolv, då blev jag ledsen!! pratade med mamma eftersom jag nästan inte träffat henne på 3 veckor. åt lunch och sen gick vi till min syster jessica. för där var ju jannike och hennes två barn och kalle. jannike och kalle drog till en restaurang och bio, så vi hade barnen för oss själva. åt lite pizza, lekte och sen drog jag till adam. kom dit vid 9, jävla tåg som inte går när jag vill! jag, adam och sandra drog hem till lisa på fest. var rätt kul på festen, men ingen av oss var partysugna så drog hem till adam och käkade godis och kollade på film. vi såg hercules, mulan och ringaren i notre dame. somnade runt 4 kanske.

söndag: drog från adam vid 10 för sandra skulle hem och träna. åkte hem till mamma, käkade lite mat och sen gick vi till jessica igen, och där var även jannike och antong. åt tacos och lekte med anton. kollade på helgrymma youtubeklipp. anton smög vid ett tillfälle upp jämte mig i soffan och sa "har du snopp?" eh vad svarar man då? hm.. nej haha! vid 7 drog jannike och anton, så jag drog hem till simon och kollade på sweeney todd. kom hem vid 10 och somnade nästan direkt.

SNIPP SNAPP SLUT SÅ VAR DENNA HELGEN SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback