va på eN grym fEzt igåJ, hhIhihi jA ba e JäTte bAKIZ

 2010-09-04 / 16:53:11 / postat i: Vardagligt

ah fast nä. var på fest hos hampus igår. hade verkligen skitroligt. grymt folk, grym musik och grym öl. fet träningsvärk i hela kroppen idag, men huvudet mår bra. ingen baksmälla överhuvudtaget. fick gå från eketrägatan igår för annars hade jag fått sitta där i 30 minuter. ovärt, tur att sandra och martina pratade med mig i telefon. var hemma halv två. helt lagom om ni frågar mig. något av det roligaste under kvällen var när emil skulle dajma simon varpå simon ramlar och gör sönder en träsoffa. okej kanske inte så kul för hampus och för hans träsoffa. men det såg kul ut. sen satt vi 4 stycken i hammocken och gungade och den ramlar ner. oups.. tjockisar hehe. (förlåt hampus). trots att det blev en hel del fyllasnack på toaletten så var vi glada nästan hela kvällen ändå. konstigaste var nog att när jag vaknade imorse hade jag ungefär 30 kronor kvar på mobilen och igår hade jag 112 kronor kvar. men men sånt är livet när man är ung och dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback