lite dålig uppdatering jag vet

 2011-08-23 / 16:20:32 / postat i: Livet i Danmark

men ligger i krig med CSN just nu. de vägrar betala ut pengar till mig och linn eftersom att vi inte är 20 år och går en gymnasial utbildning. say what?! man får bara pengar från vecka 27 det året man fyller 20 och vadå gymnasial utbilning? vi har redan tagit studenten och är därför klara med den biten så detta är en högskola. gunner (en lärare) jobbar här och han säger att detta INTE är gymnasialt. ursäkta men litar mer på honom faktiskt. usch varför ska allt vara så jobbigt? om det mot all förmodan inte går att lösa får vi flytta hem om en månad. vill inte vill inte vill inte! men po (han som hjälpt mig med allt) ska försöka ringa CSN och han säger att vi inte är de enda som har det såhär och att de har beslutat fel. håll tummarna för mig. jag vill inte hem.

Kommentarer
pata

men alltså csn är tamigfan helt dumma i huvudet


2011-08-23 @ 21:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback