lovet

 2011-02-20 / 20:38:09 / postat i: Vardagligt

detta lovet har varit bra. 

fredag: drack öl hos tina med sandra
lördag: jobb + fest hos krabba
söndag: har för mig att jag va hos robin & kim
måndag: va med emelie, anna & martina. spelade monopol!
tisdag: spelade amnesia med adam & sandra
onsdag: barnvakt för jannikes barn efter det va jag hos kim & robin
torsdag: utgång @ sticky. pata & jesus sov hos mig
fredag: spelade spel med emelie & anna och drack öl på ciecero
lördag: jobb + monopol hos emelie + krök i hede
söndag: chill med per & victor


(så jävla bra på monopol)

Kommentarer
Joel

Your blog is lush! I thumb it hard!


2011-02-20 @ 20:55:39
Emelie

Fint lov <3


2011-02-20 @ 22:29:48

URL: http://beautifulfear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback