saker jag verkligen borde göra

 2011-02-22 / 16:18:10 / postat i: Vardagligt

  • plugga
  • prata med en viss person om hur jag känner (eller rättare sagt inte känner)
  • plugga
  • diska
  • plugga
  • plocka undan i hallen innan mamma kommer hem och stryper mig
  • plugga
  • göra rent hos min sköldpadda
  • plugga
  • njuta av det fina vädret
  • plugga

men istället sitter jag och kollar på project runway, nördar vid tumblr och smsar. orkar inte med mig själv!

btw, va hos lille doktorn idag. sist jag var där så dunkade mitt hjärta lite fort så skulle på återbesök idag. detta kunde då bero på att jag är stressad och har spänningshuvudvärk, fick även järntabletter utskriva för mitt blodvärde eller något dög inte. det bästa är nog att på tabletternas förpackning så står det: bör inte ätas i liggande ställning. någon mer än jag som tänker på lite snusk där eller?! (MENTAL HIGH FIVE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback