2010

 2011-01-01 / 15:59:41 / postat i: Listor

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag fyllde 18 haha, såg GD och pink live, va på sweden rock. massa massa massa saker

2. Höll du några av dina nyårslöften?
nej

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej

4. Dog någon som stod dig nära?
någon dog, men speciellt nära kan jag inte påstå att vi var.

5. Vilka länder besökte du?
danmark

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
en solig och varm sommar, pengar och festival

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
finns väldigt många datum jag gillar, min födelsedag var ju rätt grym

8. Vad var din största framgång 2010?
inte fan var det skolan iallafall

9. Största misstaget?
att jag inte tog tillvara på alla bra stunder

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
haha ne, har verkligen inte vart sjuk. inte alls.
sen att jag drog min axel ur led på trädgrån va ju bara kul

11. Bästa köpet?
köpte mig en snygging att ligga med. haha ne jag vet inte, har inte köpt något speciellt detta året tror jag

12. Vad spenderade du mest pengar på?
cigg...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
vänner & familj

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
roads med backyards babies

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
som jag sa innan, tagit tillvara på allt bra i livet

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
rökt

18. Hur tillbringade du julen?
med familjen nere i frillesås tillsammans med familjen borekull

19. Blev du kär i år?
träffade på världens jävla pucko som jag tyvärr föll för

20. Hur många one night stands?
hehhe... blunda nu mamma & pappa... eller ne.. ska fan inte avslöja..
okej då.. 36 stycken

21. Favoritprogram på TV?
how i met your mother

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
oja

23. Bästa boken du läste i år?
dassboken på utedasset i småland

24. Största musikaliska upptäckten?
ingen tror jag faktiskt

25. Något du önskade dig och fick?
plattång, presentkort, pengar, väska

26. Något du önskade dig men inte fick?
skjorta & klocka

27. Årets bästa film? 
i rymden finns inga känslor

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
söp skallen av mig, lipade lite och levde loppan

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
äsch, försöker att inte tänka negativit

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?¨
mycket push-up, rosa och string under armhålan

31. Vad fick dig att må bra?
min hjärna

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
robert pattinson LOL hahahaha skojja

33. Vem saknade du?
gamla tider buhu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback