21:37

 2011-07-05 / 21:37:59 / postat i: Vardagligt

jag vet inte längre. vet inte alls. det är så konstigt, saker och ting är inte som jag trodde. men what to do liksom. people changes and life goes on. det finns de som inte stannar länge alls och det finns de som stannar länge men till slut ger de upp och går vidare. och det mina vänner är exakt det folk har gjort runt omkring mig. har tappat matlusten och äter bara lunch varje dag och det är ju inte så bra. jajaaaa, inget blir bättre av att deppa liksom så nu ska jag glo på tv. för jag har ju faktiskt inga problem egentligen, det är bara folk runt mig som är knäppa. HAKUNA MATATA typ


ett tag sen. då var jag gladare (och smalare)

Kommentarer
din fruga

<3


2011-07-06 @ 10:03:04

URL: http://fokinwankah.blogg.se/
din fruga

det värmer att veta. mina dammråttor hälsar att dom gillar dig så du är inte heller ensam


2011-07-06 @ 10:59:55

URL: http://fokinwankah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback