har inget att blogga om

 2011-06-30 / 13:46:59 / postat i: Vardagligt

men jag lever och frodas. jobbar järnet i mina fina små hjul på liseberg. träffar kul folk och anders svensson (spelar i svenska fotbollslandslaget) va och spelade hos oss i veckan. han vann stjärnvinst. visste inte ens att det va han föräns johan sa det till mig. coolt japp. annars då? jag jobbar. det är det enda jag lever för just nu. i helgen ska det supas till och jag måste börja vistas i solen då jag är blek som en whiteboardtavla hehe. ne nu ska jag springa till bussen. fred ut


ba jävligt coola =)=)=)=)=))))

Kommentarer
sanna

visste ju inte att du hade börjat jobba där ännu, får komma förbi dig nästa gång ist! :)


2011-06-30 @ 16:09:10

URL: http://alsklingskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback