godmorgon världen

 2011-03-24 / 08:45:14 / postat i: Vardagligt

sitter i jeans och tisha och dunkar för till håkan just nu. imorgon bokar jag håkan hellström så försvinner lönen igen.. men det är det värt. nu är det +14 ute, börjar bli sommar och sol och det gör mig lite gladare. det innebär ju att man snart kan vara ute hela nätterna utan jacka. sitta på en gräsmatta och bara prata strunt. har redan börjat få massa fräknar i hela ansiktet och har faktiskt gått utan jackan några gånger, men hörde att det kanske ska bli snö nästa vecka så ingen idé att fira i förväg!

i helgen ska jag festa och bli full! haha nej jag ska väl antagligen dricka lite öl och bara chilla med mina vänner. på söndag ska jag, victot & per kolla HPfilmerna hoppas jag. har inte sett femman, sexan och den sista. i suck!

ha det fint, nu ska jag ha naturkunskap. men först lite frukost. CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback