vad vi egentligen menar

 2011-03-25 / 07:55:40 / postat i: Vardagligt

1 . ”Jag ringer dig sen” – Tolkning. Jag har ingen lust att prata med dig och jag kommer antagligen glömma ringa upp dig.
2 . ”Jag har bara legat med tre killar” – Tolkning. Jag vill verka oskyldigare än vad jag är, det räknar inte som ett ligg om jag inte får orgasm.
3.” Vi får se ”- Tolkning – Förvänta dig inget jag har redan bestämt mig och svaret är nej.
4. ”Usch jag ser förjävlig ut idag” - Tolkning – Säg att jag är vacker.
5.” Jag behöver tid att tänka efter oma jag verkligen vill det här ”- Tolkning – Jag har tröttnat på dig men jag vill ha en chans att komma tillbaka om den nya killen jag träffar är mindre intressant än dig.
6. ”Vi ska på tjejmiddag och inga killar får komma, vi har så mycket att prata om”- Tolkning – Vi ska ragga killar ikväll men du känner ingen av killarna som kommer på festen.
7.”Kan vi inte bara ha myskväll ikväll? Jag orkar inte festa ikväll” - Tolknig - Hon ska på ”tjejmiddag” dagen efter och vill vila upp sig för att vara redo.

8.”När hon ser en hundvalp, gud vad söt den är tycker inte du det” – Tolkning – Förbered dig på iskalla nattliga bajspromenader  i vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback