which seat can I take?

 2011-03-27 / 21:42:44 / postat i: Vardagligt

hejsan hoppsan alla glada fillifjonkare eller något sånt hehe. min helg har vart fin, inte sovit så mycket men det gör ingenting. i fredags drack vi lite bira hos tina och spelade sanning & konka haha. slapp göra något nasty som tur va.
käkade sen pommes på lillamandas och jag ville dö av min hostattack, den va hemsk! sen drog jag & martina till perra och slaggade hos honom.

somnade 3 och jag vaknade 7, väckte martina vid 8 och vid 11 hostade vi lite på per så han vaknade. drog hem, träffade ylva, sökte jobb, drog till stan, träffade martina, drack varm choklad, drog hem och blev hämtad av per, victor och höglind. drog till victor, kollade harry potter 5. men jag somnade de sista minturarna så förstod inte slutet. men va gör det om 100 år? hehe. drog till per igen och kollade på cartoon network, alla bästa programmen gick ju. typ cow & chicken. snarkade fast jag va vaken och somnade sen sittandes vid sängändan. oskönt. låg över sängen, inte längs med den eller ahh. fast nee...

vaknade vid 11 eller något, kollade på feed & sorority boys. åkte hem vid 5 och har suttit sen dess och försökt fatta hur man gör en egen hemsida.

nu ska jag städa undan mina makaroner och ta en ciggeluring
tack & hej
leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback