vänta jag ska bara gå och bry mig

 2011-05-04 / 21:22:00 / postat i: Vardagligt

snoret fortsätter rinna, huvudet fortsätter dunka och hostan har ju inte blivit bättre. låter kul när jag ska andas för det rosslar till i lungorna då, sen när jag ska skratta... det ska vi inte ens prata om haha! feber har iaf sjunkit till 38 grader nu, hade iofs 37,8 imorse så har ökat pyttelite. men det säger vi inte till mamma för jag ska till skolan imorgon. vi har ju expo och det kan man inte missa.

så lyssna nu alla fina och fula läsare imorgon klockan 18-20 så kommer vi att ha expo på skolan, vi kommer att visa upp vad vi har jobbat med det senaste året. så be there or i'll kill you. (och ja vi bjuder på godis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback