visste la att jag var sjuk

 2011-05-10 / 08:59:17 / postat i: Vardagligt

drog som sagt till sjukhuset igår. fick träffa en läkare som konstaterade att jag hade öroninflammation. sen frågade han om jag va sjuk förutom det och nämnde då min hosta jag har haft i 5 månader. berättade ocksaå att jag sökt upp läkare 2 gånger innan men båda har bara gett mig hostmedicin med morfin i. den nya läkaren som hette behnam lyssnade på mina lungor några sekunder och frågade vilka läkare jag träffat innan eftersom att de hade gjort fel. jag har tydligen inte vanlig hosta.. jag har luftrörskatarr och astma. ska jag skratta eller gråta?


bricanyl: tas vid astmaanfall
pulmicort: 2doser 2 gånger om dagen i 2 veckor, därefter 1 dos 2 gånger om dagen i 2 veckor
erymax: 2 tabletter 2 gånger om dagen i 10 dagar
(tänkte bara skriva upp allt ifall någon bryr sig liksom hehe)

Kommentarer
Sandra

Fan vad jobbigt :( jävla idiotläkare du fått!


2011-05-10 @ 10:40:38

URL: http://tandrajansson.blogg.se/
martina

bricanyl har jag med 8D


2011-05-10 @ 12:19:19

URL: http://fokinwankah.blogg.se/
Pappa

Gott, sparar jag in ett mål mat om dagen på dej ;)...



KRYA PÅ DEJ!!


2011-05-10 @ 12:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback