chattar med sambon på fejjan

 2011-10-13 / 15:34:36 / postat i: Livet i Danmark

jag: vill dræbe någon
heter det ens då? hAHHA
sambon: hahahha JA !!!!! :P jeg med. vem ska vi ta?
jag:
hhhmmmm K HEHEH :):):)
sambon:
jaa før han ær way to snygg !
jag: EXAKT!
før snygg før att leva liksom
sambon: haha eeeh ja !! fett irriterad på hans otroliga snygghet ! :O
jag: EEEHM JA han i ett brød. nomnom eller han på ett spett ELLER vafan man nu sæger
sambon: haha eeeh ja men jag tror er han ær som en pølsehorn -.- aaaaaaah jag kommer snart :P
jag: HAHAHAH dør lite hær borta! vadå som ett pølsehorn? tror han ær som en gud ;);););
sambon: hahaha de oxå fan men jag menar sån vi får i skolan med brød och korv haha hade inte bangat på att brøda han lite :) if u know what i mean :D (a) Pahahahhaha
jag: HAHAHHA omgomgomg! blir lite vått i brallan nu :$
sambon:
haha jag vet det ær sjukt men jag tror mitt ær svett :P
jag:
hahahahahahha alltsåååååå.... TMI... TMTH
sambon: haha nej :O trodde vi delade allt ?! vadå har inte du svett? TIMMMMMMMMY HHHH
jag: MMMKKKAAAYYYy jadå vi delar allt, men inte samma kænslor før K. jag blir upphetsad och du blir svettig...

HAHAHAH tur att min sambo inte är galen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback