Godmorgon

 2011-10-20 / 12:32:09 / postat i: Vardagligt

Drömde om älgar inatt (det är en återkommande mardröm jag har) och den här gången så hade de inflammerade tänder och försökte bita efter mig. Varje gång jag drömmer om älgar så är de hur stora som helst, helt galna och de försöker alltid att mörda mig. När jag googlar på 'drömmar om älg' så får jag fram "älgens gåva är till mig är att vara nöjd med livet" Eeeh hallå? Jag drömmer att den ska mörda mig, hur kan den då komma med en gåva? Jag får även fram att: "Du känner att du börjar bli fri ifrån något som tyngder dina tankar" Blev ju inte direkt mycket klockare på detta.
Nåååjaa, en vacker dag börjar jag väl drömma normalt igen.

Förutom det
har jag sovit riktigt gött. Har ju fått mammas säng och den är otroligt skön. Madrassen är hård men jag älskart. Mitt rum är lagom svalt och mina 9 kuddar är perfekt fluffiga. Sluttjötat om sängar och älgar, nu ska jag äta frukost och svara på lite kommentarer. Hoppas ni får en fin dag.


Kommentarer
Emölie

häehäehäe jag åt likadant bröd som dig till frukost! Fast min macka var godare..!


2011-10-20 @ 14:08:38

URL: http://beautifulfear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback