Helt fel, verkligen helt fel!

 2011-10-05 / 22:22:48 / postat i: Livet i Danmark

★ En tjej älskar att ha killens tröjor på sig
Okej detta stämmer lite kanske.

★ Tjejer älskar att pussas/kyssas. När som helst
Nej, jag hatar att pussas när jag är snorig, grinig eller håller på att berätta något.

★ Klicka aldrig upptaget när hon ringer.

Bajsar du är det faktiskt okej, är du med dina vänner är det också okej. Bara för att man är tillsammans behöver man inte vara som ett plåster på varandra.

★ Hon älskar när du skriver "godnatt älskling" när du ska sova.
Alltså är man tillsammans väldigt länge blir det väl lite drygt med sådana sms hela tiden eller?

★ En tjejs hjärta har fler hemligheter än Homer Simpsons antal kilo..
Ja men det betyder inte att min käresta inte kommer få veta dom dessutom har väl killars hjärtan hemligheter också?

★ När ni går på stan / ute och går håll henne i handen och visa att ni är ett par.
Det är svettigt och jobbigt att hålla handen. Någongång ibland kan vara mysigt.

★ När ni myser, håll på med hennes hår eller håll i handen. Och viska i hennes öra att du älskar henne.
Massera hellre eller något, skitirriterande om de håller på att förstöra frisyren.

★ Ring och smsa henne ofta! Hon blir bara glad av att se ditt namn på displayen.
True story, men inte alltför ofta. Vem orkar en stalkerpojkvän?

★ Om hon är ledsen och bara sticker ifrån dig, spring efter! Även om hon säger åt dig att dra åt helvete
Alltså nej, säger man åt sin pojk att dra åt helvete är det oftast en mening bakom det. Man får ju läsa av läget om det är okej att springa efter.

★ Tjejer gillar verkligen när killar skickar hjärtan!
Fel, dessa små smshjärtan är fula och det blir jobbigt om det är ett sånt i varje sms.

★ Dissa henne inte för att sitta hemma och spela! du anar inte hur ont de gör.

Bjud heller in mig och lär mig hur man gör. Varför ge upp ett intresse bara för att man har tjej? Man kan kombinera i lagom mängd såklart.

★ Dissa henne inte överhuvudtaget. Våga visa att ni är ett par.
Blablabla, dissar jag så får väl han dissa tillbaka?


Ursäkta bitterheten men blir så sur på sånahär listor...

Kommentarer
Anonym

TESTESTEST


2011-10-06 @ 11:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback