Ny blogg?

 2011-10-05 / 13:05:52 / postat i: Livet i Danmark

Heheh jag vet att jag är superjobbig för att jag har bytt bloggnamn så många gånger men jag trivs verkligen inte som Kaptebob. Jag vill ha något bättre, något mera jag. Några förslag? Är lite sugen på Josefine och sen något mer, vill gärna ha med mitt namn. Annars funderar jag på typ bajsies.se eller något? (heheh åh jag är så omogen, tänkte lite på kissies namn där) Den som kommer på mitt nya bloggnamn vinner 182 iPads.

Update: Har skapat en ny blogg som heter josefinejarlbrink.blogg.se och ska känna efter om jag kommer trivas med det namnet. Annars så fortsätter jag här om ingen kommer på något bra. Mitt efternamn är ju inte det lättaste att komma ihåg så vill nog inte ha med det. Åh jag är så jobbig :'))

Kommentarer
Sveriges största Hello Kitty blogg

Fina bilder!


2011-10-05 @ 17:43:16

URL: http://ellenyees.blogg.se/
linda

tycker du ska HÅLLA KÄFTEN och fortsätta på kaptenbob.

SKOJAA neh men jag v3t inte, kaptenbob är originellt, för- och efternamn är zå vanligt


2011-10-05 @ 19:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback