tänkte berätta om fredagen

 2011-10-02 / 22:56:53 / postat i: Livet i Danmark

Hade planerat hela veckan att gå ut med Louise och Linn så sagt och gjort det gjorde vi. Gick till terminalen klockan 22 och beställde in öl (kostar bara 17 DKK så jävla värt) och hotshots (25 DKK är inte illa för en 4:a) och spelade lite ölspel. Blev joinade av August, Ebbe och Kenneth. Träffade även på några killar som vi mötte förra helgen och tydligen så bjöd jag in dom till vårat rum klockan 4 imorgon hahah ska bli kul att se om dom kommer hit eller inte. Sa till Linn att vi behövde fler danska vänner.. jaja.. är man smart så är man. Iallafall så fortsatta vi spela och senare kom ännu mer folk och satte sig vid oss. Vi blev ett redigt stort gäng. Började även snacka med tre stycken från Fäöarna (fett coolt ju). Var en som hette Jakup som jag klickade direkt med. Han sa att jag var the most awesome girl ever. SCORE. Pratade bara om memebase, ragecomics och trolling hela natten. Lärde mig även att säga skål på grönländska och det hette geschutta så nu vet ni det. Tänkte dra vidare men ingen var sugen på det så satt på terminalen hela natten. Gick hem vid 5 på morgonen och var hemma klockan 6. Summan av kardemumman we hade a awesome night!

Kommentarer
pata

OCH SEN SPYDDE DU NER DIG SJÄLV LOLOLOLOLOLOLOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL heheheheheheeh var han snygg?


2011-10-03 @ 00:16:35
Peo

Fäöarna?? Säker på att det inte va fanholmen eller helveteskobbarna ;)


2011-10-03 @ 10:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback