Vad har hänt sen sist jag uppdaterade?

 2011-10-18 / 01:01:20 / postat i: Vardagligt

Jag har åkt hem till Sverige nu och kommer stanna i 2 veckor. Detta beror på att v.42 har man höstlov i Danmark och v.43 har vi praktik så då ska jag ha min första dag på Elite studio.. mucho spännande!

Har även hunnit med att säga hejdå till två riktigt fina människor från färöarna och jag kommer sakna båda två riktigt mycket och jag menar verkligen riktigt mycket. Jag hatar att säga hejdå.

Förutom det så har det inte hänt så mycket i helgen. Jag har mest hängt med mina goa familj och träffade även Johanna en snabbis idag. Imorgon ska jag träffa Ellie och Emelie, har lovat att laga lunch.. kommer antagligen sluta med att jag ger dom flingor.

Sov så gott alla löööverz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback