hatar livet lite idag

 2011-09-22 / 18:03:47 / postat i: Livet i Danmark

Huvudvärken är inte bättre och jag har spytt en gång.. Orkar inte med huvudvärk det är sämst. Emelie du har min fulla respekt som orkar leva med kronisk migrän. Jag har ont i huvudet i två dagar och funderar på att hoppa framför ett tåg.

Om jag ska vara lite positiv för fem minuter så har jag fått äran att designa bloggen balettsko och det känns fint! Förutom det så har jag fått massa kommentarer idag med folk som gillar min nya design, tummen upp för det.

Annars då? Nej inget kul att berätta faktiskt. Händer inget spännande i mitt liv just nu. Sitter och trycker på F5 på alla mina favoritsidor för att fördriva tiden. Åhåå vad kul man kan ha!

Kommentarer
Emeliepemelie

för det första så saknar jag dig lite sådär ja!

för det andra så fullkomligt älskar jag din nya design (eftersom jag älskar hösten så är det ganska givet) höhö

och för det tredje så tackar jag för sympatin och hoppas att din huvudvärk blir bättre snart! Skulle aldrig vilja att någon av mina närmsta vänner får samma skit som jag!

PUSS


2011-09-23 @ 19:42:01

URL: http://beautifulfear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback