look-a-like

 2011-09-17 / 16:05:52 / postat i: Livet i Danmark

Var på håkan hellström. Det var mycket folk, mycket knök och mycket fint. Han körde hela nyaste plattan vilket är lite tråkigt för publiken kommer inte igång på samma sätt som när han kör gamla godingar. Efter alla nya så körde han lite klassisker men han spelade inte min absoluta favorit nämligen brännö serened men å andra sidan spelade han kärlekens tunga och man måste dö några gånger innan man kan leva klart så det väger nästan upp. Det var en bra spelning och jag är lycklig som har sett håkan 7 eller 8 gånger nu.

Efter det så drog vi vidare till rockbaren.. eller först satt vi på en parkbänk och halsade en vinare. kändes inte alls fjortis.. nejdåå inte alls! Iallafall så drog vi in på rockbaren och kan ju säga att deras öl inte är lika god som i danmark. Såg en kille med världens myntinkast så vi va ju tvunga att vara lite lustiga och slänga i ett mynt eller två i hans rövspringa heheheee. Träffade även en kille som var 88:a men såg ut som 12 och han körde med repliken "tja är du ofta här eller" och sen frågade han om han fick sova hos mig och blablabla. Så jag sa till honom "jag vill ändå inte ligga med dig så du kan bara gå" varpå emelie säger "oooh snap, har du någon värdighet kvar så går du nu" tror ni att han gjorde det eller? Nej han stod kvar och tjötade som fan och försökte verkligen få omkull mig med sina repliker. Enda som gjorde att jag funderade på att dra med honom hem var att han var sjukt lik alexander i eva&adamserien + filmerna. äsch jag åkte hem utan honom så tror han fattade dissen faktiskt.

Måste bara berätta en till lite rolig sak och det var att det var några killar som sa att jag var otroligt likt belinda olsson och tydligen var det en komplimang men alltsååå jag vet inte, ser jag ut att vara 30 år eller? Sen frågade killarna om jag var gravid... och det kändes inte som en komplimang...


OBS!! bilden är ett montage och föreställer mig som belinda olsson på tjocken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback