aaahhh jag döööör

 2011-01-27 / 17:15:41 / postat i: Vardagligt

den 9/2 ska jag på andra intervjun på liseberg woohooooooo!!!

"Vi har nöjet att meddela att du är en av dem som gått vidare i vår rekryteringsprocess och du kallas härmed till en andra intervju på avdelningen Fast Food/Burger King."

hur fan kunde jag gå vidare? satt ju i en grupp med 10 grymt duktiga männsiskor och jag har inte ens godkänt i svenska A och ändå får jag gå på en andra intervju... seriöööössstttt!!! betyder ju dock inte att jag fått jobbet, men jag har ändå klarat mig en bit. bara 700 av 8000 sökande får gå på andra intervjun och jag är en av dom!


tokigt glad tjej!

förövrigt går livet jädrigt fint just nu! går läxstuga på onsdagar så jag kan komma ikapp alla ämnen, inte ätit sötsaker på 4 dagar (blir jobbigast nu i helgen) och fan jag vet inte men jag känner bara att jag klarar allt!

Kommentarer
jennifer

GRATTIS BOBIS!

CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Sv: Erkänn att mitt skvaller var grymt hahaaa ;P



Men åååh, grattis :) Jag hade älskat att jobba där! Men jag kommer nog dit och åker karuseller iställer! Ger du mig ett extra åK?


2011-01-31 @ 23:51:41

URL: http://caroflina.se
Mikaela

TJOHEJ!

NU ÄR JAG TILLBAKA PÅ BLOGGEN IGEN!!!! :*


2011-02-01 @ 18:05:46

URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/
Nicklas

Grattis! Ska själv på Intervju på Fast Food! 9/2 09:30 :)

/Nicklas


2011-02-03 @ 19:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback