liseberg

 2011-01-16 / 00:46:38 / postat i: Vardagligt

"Vi har med glädje tagit emot din önskan om att arbeta hos oss under sommarsäsongen 2011. Vi har valt ut ett antal intressanta sökande som kallas till en intervju på personalavdelningen och du är en av dem."

på fredag 13:30 ska jag på intervju för att jobba på liseberg! :D
vet att chansen är minimal för att få jobbet då cirka 1000 stycken ska på intervju, men ändå! det valde faktiskt ut mig av 8000 sökande. de söker ungefär 400 nya arbetande så jag har nästan 40% chans att få jobbet. så nu ska jag skriva lite texter om mig själv och förebereda mig mentalt. fan va gött om jag får jobbet! åh glad tjej! får jag jobbet så ska jag ta så mycket pass som möjligt och spara pengar!

Kommentarer
mamma

Håller tummar o tår för att du får det, puss m

ps. dom missar en rolig o knasig arbetskamrat om dom inte tar dig ;)


2011-01-16 @ 16:09:18

URL: http://kaptenbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback