filmkväll med två av mina favoritflickor

 2010-11-03 / 10:47:27 / postat i: Vardagligt

igår ställde jag min klocka på 9! vad i helvete tänker ni nog nu, det gör jag iallafall. som den superduperubersnälla kompisen jag är träffade jag sandra vid kungsmässan efter att hon hade vart på möte. så klockan 10 promenerade vi bort till morsans jobb och drack lite kaffe mmmm... kaffe! gick sen och köpte min fina nya everest jacka, ska lägga upp bild på den så fort jag orkar. det är lite jobbigt att ta fram kameran, ta en bild, föra över bilden och lägga in den i bloggen förstår ni väl? efter det gick vi till banken en snabbis och sen gick jag hem till mig. pratade med sandra i telefon i över 2 timmar, lagade lite mat och levde livet som man bara kan göra när man är ensam hemma.

vid 8 kom två av mina favoritflickor, nämligen niklas och sandra hem till mig. drack lite varm oboy, käkade bullar och slog på första filmen the human centipede alltså den sög så brutalt. handlade om en kirurg som satte ihop 3 människor till en tusenfoting typ. filmen sög, that's it. efter den så kollade vi på the house bunny och den handlade om en liten playboykanin som trodde hon blev utkastad från mansion och då ska hon bli husmor på ett universitet och lära fula tjejer bli snygga. så typiskt amerikanskt, but i löööv it anyway. efter den kollade vi lite på toy story 3 och somnade sen gött



Kommentarer
malinlima

den första filmen ärju bara läskig haha!



åh vilken fin och välgjord blogga! jättefin har du designat själv?


2010-11-03 @ 13:47:34

URL: http://malinlima.blogg.se/
maria

ja, just nu har jag svart.

annars kanske jag kan ha ljust på sommaren och mörkt nu på vintern.. har svårt att bestämma mej..



ps. jätte fin blogg, värkligen ! <3


2010-11-03 @ 14:16:34

URL: http://friendsforlifee.blogg.se/
malinlima

sluta jag tycker du är skitduktig! jättefin design som sagt ju!


2010-11-03 @ 14:16:41

URL: http://malinlima.blogg.se/
Fannysen

jag vill också ha en ordentlig filmkväll! man har ju aldrig tid :/


2010-11-03 @ 16:55:38

URL: http://fannysen.blogspot.com
malinlima

Kan du göra mej en stor tjänst och läsa det här inlägget om ätstörningar. Anorexi och bulimi som jag själv levt med i 2år. Det verkar vara fler unga tjejer som blir drabbade och ser svält som en lösning till ett lyckligare och bättre liv. Ingen verkar ta tag i det här så jag vill göra min röst hörd! Det här bör tas på allvar. Endel vet inge bätttre för de har inte hört något annat, de vet inte vad den här sjukdomer för med sej. Vilket helvete det ger för alla runtomkring också. Snälla läs mitt inlägg och hjälp mej att skapa ett samhälle som går att leva i. Informera landet och världen att size zero borde dö ut nu genast. Tillsammans ska man klara allting och det går ju inte om endel människor plötsligt bara tynar bort för att världen inte har lärt dom bättre.



http://malinlima.blogg.se/2010/october/utkast-okt-7-2010.html#comment



hjälp mej mer än gärna att skicka länken vidare, tack på förhand!


2010-11-03 @ 17:30:18

URL: http://malinlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback