veckan i text

 2010-10-01 / 07:14:15 / postat i: Vardagligt

fredag: efter skolan så chillade jag med pata och bågen i kungsbacka ett tag. det är faktiskt tradition att träffa bågen på fredagar vet ni väl? sprang runt i kungsbacka och åkte sen hem för att byta kläder. sen åkte jag, sandra, martina, höglind, amanda, linda, sabina och ylva hem till spille. körde lite ölspel, drack mycket öl och åkte vid 11 igen för vi kunde inte vara hos spille längre för han skulle till krogen. drog till en liten efterfest med ylva och träffade oskar och max där. skitkul att träffa max eftersom han bor i stockholm i vanliga fall! kom hem och somnade vid 2.

lördag:
sov inte ut, ne hade kramp i min jävla vad 4 gånger. åh satan vad ont det gjorde! iaf så drog jag på fest vid 8 vid masthugget. sandino och 2 till hade fyllt år. det var en lokalfest men det var faktiskt jävligt kul ändå. drog dit med emelie, martina, siri, sandra, adam, ylva, ellinor och mimmi. men de 4 sistnämnda drog efter en timme vilket de inte skulle ha gjort! musiken sög, belysningen sög men umgänget var bäst. träffade jättemycket nytt folk! vid 12 var det någon looser som spydde på gräset och sånt så vakterna kom dit och vi var tvungna att dra. satt ute en halvtimme innan någon johan säger att han bor 50 meter därifrån så vi kan dra till han på efterfest.... ÄR DU VÄRMLÄNNING ELLER?

söndag:
sov. that's it. end of story

måndag:
skolan, ungdomsmottagningen, träffade bågen, pluggade i 7 timmar.

tisdag:
skolan, åkte till ikea med emelie och siri för att käka lite billig korv. kidnappade emelie sen och satt och lekte med ... fjortissaker ... på hennes parkering. åkte in till stan, träffade niklas (en kille jag träffade i lördags) och satte oss på espresso house. fick in ylva, adam och sandra till stan. men de drog snabbt igen haha. så jag, emelie och niklas åkte och satte oss på café vasa och pratade en stund och drog hem vid 11.

onsdag:
ledig! så jävla underbart eller!!! vaknade i rätt lagom tid och åkte på CISmöte med ellinor klockan 4. pratade om skolor och just nu känns griffith @ australien mest lockande. men vi får se. gick runt i lite affärer, ellinor köpte skor och jag kollade på haha. drog till espresso house och fikade och sen kom niklas dit. gick runt i lite mer affärer och sen drog ellinor så jag och niklas tog en promenad i stan och åkte sen hem.

torsdag:
skola, jippi. drog med emelie och martina till stan, kollade affärer. köpte faktiskt inget, börjar bli bra på att hålla i pengarna. tog en macka på stan och träffade sen niklas. gick och såg 'i rymden finns inga känslor' den var hur bra som helst. se den!  gick runt lite och sen drog vi hem.

Kommentarer
Emelie

ÄRU VARMLÄNDARE ELLER?!

Nej usch, vi får inte dra det här längre.. hahaha fin vecka var det iaf :*


2010-10-02 @ 19:51:47

URL: http://beautifulfear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback