bestämt mig till 99% nu

 2011-04-21 / 12:11:59 / postat i: Vardagligt

man kallar inte mig feg ostraffat! nästan bestämt mig för att åka nu. ska bara få reda på lite mer om skolan först och sånt. känner att jag inte kan missa denna chansen och som många säger det är lika bra att åka innan jag låser upp mig i sverige med pojkvän och jobb. vänner och familj finns ju kvar och danmark är inte så långt borta ändå. bästa är ju att jag ska ha praktik i ett halvår och förhoppningsvis kan jag ha den i LA dit amanda & linda flyttar i augusti. sweet! ajaaa jag tror att jag åker dit iallafall.
håll tummar och tår för mig.


tack för peppningen föresten hörrni

Kommentarer
pata

asså blir alldeles lycklig när jag tänker på att kan vara hos oss ett halvår!!!!!!!!!!!!!


2011-04-24 @ 10:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback