friday, friday, gotta get down on friday

 2011-03-21 / 14:23:34 / postat i: Vardagligt

kom hem 5 i lördags och somnade 6. vaknade 13.04 av att min nalle ringde, sen drog jag till min syster på släktkalas, träffade lite släkt och busade med barnen. drog hem och sen var vi hos victor och glodde solsidan och scott pilgrim vs. the world. sämsta filmen, dock nice effekter men ändå sämst.  kom hem 11, somnade halv 4 av min jävla hosta. hade fönstret öppet, drack honungsvatten och vaniljyoghurt ingen hjälpte. FFML! hatar verkligen att hosta, det är sjuuukt jobbigt. somnade och vaknade, somnade och vaknade. idag ska jag ha möte med Peo om skolorna i Nya Zeeland, spännande att se vad det finns för alternativ. vet inte om jag ska åka i höst eller vänta ett år, känner mig inte riktigt redo att lämna sverige än trots att jag är sjukt trött på allt här. förhoppningsvis sticker jag iväg om 2 helger och kommer aldrig tillbaka hehehe skojjar. men antagligen så åker jag och några vänner iväg till okänd destination och stannar där över helgen.

liten tjej saknar sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback