va på liseberg idag

 2011-05-25 / 20:54:14 / postat i: Vardagligt

va och hämtade ut schema och kläder idag. har jag räknat rätt kommer jag tjäna 30.000 kronor i sommar med semesterersättning och innan skatt. har iofs sökt att jobba fler dagar då jag är ledig fredag, lördag och söndag. skulle kunna tänka mig att jobba fredag eller söndag också. i 7 veckor kommer jag jobba stenhårt och jag längtar lite för mycket eftersom att det faktiskt är ett jobb. tror det kommer bli grymt bra!



fördelar med att jobba på liseberg!
  • Fri entré och fria Åkpass under din anställningstid (den tidsperiod som står på ditt anställningsbevis).

  • Åk- och entrébiljetter att ge bort till familj och vänner. Obs! Biljetterna får inte säljas.

  • Fri entré till flera svenska och utländska parker.

  • 25 % rabatt på sortimentet i våra butiker, dock ej på godis.

  • Rabatt på boendet, året runt, på Lisebergs Gäst ABs anläggningar.

  • Brunch Hotell Liseberg Heden, pris 129 kr, för dig som Lisebergare.

  • Kickoff, ett tillfälle att träffa dina medarbetare och prova våra attraktioner och matställen.

  • Fri entré till Universeum.

  • Fri entré till Svenska Mässan, gäller vissa publika mässor.

gillar mest att man får hämta ut ett gratis åkband varje dag :):):):)

Kommentarer
mamma

Bra jobbat:)


2011-05-26 @ 07:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback