Jag vill.

 2011-11-09 / 14:24:04 / postat i: Livet i Danmark

Jag vill ingenting och jag vill allting. Jag vill börja plugga till fotograf i London. Jag vill göra klart utbildningen här i Danmark först och främst. Jag vill studera i LA. Jag vill plugga lite journalistik i Australien och jag vill läsa webdesign i Nya Zeeland. Jag vill resa jorden runt. Jag vill inte jobba, jag vill studera. Jag vill inte fastna någonstans och skaffa mig ett liv ännu. Jag vill upptäcka världen innan jag vill något annat med mitt liv. Jag vill bara få vara jag. Jag vill ha upplevelser i mitt bagage som jag sedan kan berätta för mina barn och de ska tycka att deras mamma har upplevt så mycket. Jag vill ha upplevelser för att visa alla att jag faktiskt kunde trots att det fanns stunder när ingen trodde på mig. Jag vill ha upplevelser för att växa. Jag vill träffa nya vänner varje dag. Jag vill se nya platser varje dag. Jag vill hitta nya personer att älska. Jag vill bli älskad av nya personer. Jag vill göra så mycket misstag att jag kommer ångra mig till döds. Jag vill göra så mycket rätt att alla jag känner ska vara stolta över mig. Jag vill leva. Jag vill uppleva livet från en annan vinkel än den svenska. Jag vill träffa döden en minut och jag vill träffa livet varje dag. Jag vill att jorden ska tillhöra mig. Jag vill ha jorden under mina vingar. Jag vill ha hela världen i min ryggsäck. Jag vill allting och jag vill ingenting.



bild från google.

Kommentarer
mandiz

alltså åååh jossan jag känner precis likadant haha. vill plugga i australien eller nya zeeland, ha en lägenhet i new york a la carrie's i sex and the city, jobba som bartender i barcelona, bo i vancouver, festa på rockbaren (hehhe always), leva i paris och ha ett stammiscafé där jag varje morgon tar en cigg och äter en croissant på men samtidigt vill jag ha LA som mitt hem... vet du hur det går inom kloningsforskningen? skulle behöva minst tre av mig för att hinna med allt jag vill göra innan jag är 30.


2011-11-11 @ 20:48:15

URL: http://amandabaagenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback