"I'm not like most girls" - most girls

 2012-02-01 / 19:05:49 / postat i: Livet i Danmark

Ifall någon nu är superintresserad av vad som sker i mitt liv så ska jag nu berätta det. Jag har otroligt mycket att göra i skolan då våra deadlines är på en vecka och under den tiden ska man hinna komma på idé, fixa rekvisita, finna modell, ta bilder och redigera. Kanske inte låter jobbigt men det är det kan jag säga er. Förutom det så umgås jag mycket med Mr. X (heheh visst låter jag som en storbloggare nu?) och festar en hel del. Min favoritsvensk Linn har slutat och åkt hem så har flyttat ihop med min favoritdansk Louise just nu och det gillar jag. Annars så har jag åkt på världens förkylning så ingen förstår vad jag säger för är så hes och täppt i näsan. Har även fått tillbaka min hosta och lungorna rosslar som en vattenkokare. Nice. Min design är omgjord för tusende gången men har inget annat att göra nu när jag är sjuk. Eller jo borde fotografera men orkar inte flytta mig från sängen. Har faktiskt inte så mycket mer att berätta för er så håll tillgodo med att jag bara lägger upp bilder och sånt ibland. Hare fint!

Saknar sommaren!

Kommentarer
Peo

Kämpa på och krya på dej.


2012-02-02 @ 05:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback