Kanske ska bli modell istället..

 2012-01-19 / 16:33:43 / postat i: Livet i Danmark

.. eller nej det ska jag nog inte. Hatar att stå framför kameran, jag ska ju stå bakom den. Enda rätta. Iallafall så vart jag modell för Louise idag, hade på mig kort rosa klänning, vita strumpor och vita trosor. Skulle föreställa en ung vuxen som inte ville växa upp så hade barnsminkning och två toffsar i håret samtidigt som vi kletade in blod på mina ben för det skulle föreställa mens. Fresch haha. Fint att de bilderna ska ställas ut på en utställning för ett tusental personer. Väldigt kul. Jag är en sån bra vän som ska hämnas så hårt på Louise när jag får chansen.

Prövade även på att känna hur det va att ha svart krulligt hår under armarna som ni kan se på bild nummer 2. Haha inget jag blev sugen på att skaffa.

 


Kommentarer
linda

hahahahahaha söt du ääääär <333


2012-01-19 @ 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback