Nu åker jag tillbaka till Danmark

 2012-01-15 / 16:32:53 / postat i: Vardagligt

Sitter på båten just nu och äter lite chips. Prövade någon ny sort som heter red onion & sourcream, nomnom de är goda förutom att jag sitter och luktar så jävla mycket lök nu. Stackars mina medresenärer. Sen att jag klunkar kaffe som att det inte finns någon morgondag gör ju inte saken bättre. Fast å andra sidan är det inte synd om mina medresenärer för jämte mig sitter ett gäng danskar och pratar skit om någon som heter Josefine. De sjunger elak saker om henne. Ursäkta? Hur kan man ogilla någon som heter Josefine liksom? Duuuh. Hahah ne men speeking of prutt så va jag inne på IMDB och kollade upp vad LaRoche i favoritserien the mentalist heter på riktigt och han heter Pruitt Taylor Vince. Hur kul är inte det då? Skitkul. HAHAH tänk att typ heta Prutt i förnamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback