barnvakt & fest

 2010-08-01 / 16:19:07 / postat i: Vardagligt

åkte som sagt till syster igår, passade anton & alicia i några timmar. hjälpte syrran att baka en tårta eftersom hon hade ridit (på en pålle hehe) så va hon för trött för att göra det. tur att man är en snäll lillasyster säger jag bara!
när jag passade a&a så gick vi upp till deras gammelfarmor frida som är 96 år. satt där och fikade ett tag. då var även syrrans killes föräldrar eva & ulf med. åt glass, drack kaffe och åt lite kakor. gick tillbaka till gården sen. la alicia i vagnen så hon kunde sova och lekte med anton så länge. ungefär det vi gjorde. eller nää.. vi var ute och cyklade med. eller inte jag och alicia men anton gjorde det. så fick ta alicia på höften för orkade inte vagnen. det var jobbigt kan jag säga, putta antons cykel och kånka runt på alicia haha.

frida: har du klippt av dig håret jannike?
jag: ehh... ne det är hennes lillasyster


efter det drog jag till göteborg och träffade sandra. letade fest ett tag och fick tag på pontus som sa att lisa skulle ha fest. lisa är en jättego tjej som vi träffade på spontanfesten i början av sommaren. hon har kommit hem från argentina efter ett år och firade med fest. träffade mycket nytt folk men även några jag träffat innan. sandra var världens snällaste och bjöd mig på dricka eftersom jag inte hade någon! urgulligt. hade köpt ett nytt paket, hann röka 3 stycken sen tappade jag bort det woho lycklig jag blev då. drog oss vid kanske 1 eftersom festen började dö då, satt utanför adam och träffade lite folk där. sen tog jag och sandra tåget till göteborg.. min buss gick 5 över 2 och sandras gick halv 3. hehehe ägd sandra! (sandras blogg hittar ni här)

så tack alla som var med och gjorde min helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback