listor borde dö

 2010-08-02 / 21:12:00 / postat i: Listor

Jag har insett att min senaste kyss.. var väldigt fin
Jag lyssnar på... musik
Jag pratar... väldigt ofta
Jag tycker om... dom som tycker om mig
Jag avskyr när folk... inte följer sitt hjärta
Mina närmaste vänner är... awesome
Min första vän hette... cassandra

Kärlek är... bullshit, men det säger väl alla singlar?
När jag borstar tänderna... är jag tuff
När jag lagar mat... blir den äcklig
Jag tänder på... skejtare, musiker och fina händer
Det sexigaste yrket är...
städare
Det är charmigt när...
man ler

Jag är rädd för...
skalbaggar & ensamhet
Den värsta känslan är...
ångest
Den bästa känslan är...
lycka
Jag är bäst på...
allt!
Jag är sämst på...
inget hehe

Om jag var ett djur skulle jag vara...
en fågel
Om jag va en insekt skulle jag vara...
en spindel och skrämma alla
Om jag vore ett redskap skulle jag vara...
en osthyvel

Jag kommer alltid att vara...
grym
Det finaste som finns är...
vänner & familj

I sommar...
har jag levt loppan
Sist jag grät var...
igår, fick ingen sås på min pizza
Jag kan...
i princip allt
Jag kan inte...
stå upp och kissa
När jag bakar så bakar jag...
cornflakeskakor
Min mobiltelefon är...
lila

När jag vaknar på morgonen... är jag oftast glad
Innan jag går och lägger mig... kollar jag på tv
Just nu tänker jag på att... äta lite jordnötter
Bebisar är... underbara
Idag har jag... pluggat, jobbat, träffat vänner & familj
Ikväll ska jag... se på tv med mina systrar
I morgon kommer jag... plugga, jobba & dricka öl med emil
Jag vill verkligen... lyckas

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback