gjorde om texten!

 2010-08-05 / 22:47:14 / postat i: Vardagligt

före
Till er icke hundägare som besöker mitt hem och klagar på att mina hundar hårar! 1. Dom bor här! 2. Om du inte vill få hår på kläderna behöver du inte hälsa på hemma hos oss 3. Jag älskar mina hundar mer än jag älskar en del människor! 4. För dig är hunden ett djur, men för mig en del av min familj. De är håriga och går på tassar och ......pratar på hundvis. kopiera om du älskar dina hundar ♥ ♥ ♥

efter

Till er icke sköldpaddsägare som besöker mitt hem och klagar på att min sköldpadda hårar! 1. Den bor här! 2. Om du inte vill få hår på kläderna behöver du inte hälsa på 3. Jag älskar min sköldpadda mer än jag älskar många människor! 4. För dig är sköldpaddan ett djur, men för mig en del av familjen. Den är hårig och går på fötter och ..pratar på sköldpaddevis. kopiera om du älskar din sköldpadda ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback