hoffmaestro & chraa

 2010-08-24 / 19:28:30 / postat i: Musik/youtube

helgrymma på lisebergs stora scen i fredags!
genom att få publiken att springa från sida till sida, dansa med i nästan alla låtar och klappa händerna i princip hela tiden så tycker jag att hoffmaestro & chraa hade en bra publiknärvaro. det enda negativa var vädret eftersom det öste ner hela tiden, och att det emellanåt var lite mycket tjöt. men sånt är livet och låtarna var mycket bättre live än jag hade förväntat mig.

(glöm inte lyssna på dom här!)


Kommentarer
Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah


2010-08-25 @ 11:00:27

URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback