kapten röd, oskar & teddybears

 2010-08-13 / 07:59:58 / postat i: Musik/youtube

(ber om ursäkt för kvalitén men det är mobilbilder)


kapten röd
skön snubbe, skön musik och helskön kväll!


oskar linnros
hade inga förväntningar då jag inte ens gillar honom.
men det är alltid kul att se artister live ändå.



teddybears
behöver jag säga något mer än awesome?!?!?! vi trotsade regnet, vi skrek, hoppade,
dansade, studsade or whatever you call it. grymmaste låtarna spelades, inte en tråkig sekund.
hela publiken var med på allting, det var sånt gensvar! jag, sandra & sanna lyckades
knö oss så i slutet stog vi 10 meter från scenen. det öste ner regn, men sånt är en värdslig
sak när teddybears är på scenen! kan inte skriva mer än så alltså, det var helt enkelt awesome!
lätt en av mina top 5 konserter!

Kommentarer
Kusin-vitamin Madeleine

MEN WTF!? Var du också på Kapten Röd och Oskar?! Vi stod ju för fan på samma ställe som du gjorde! x) Haha, ofta att vi inte sågs. Dåligt.



Hoppas du har det bra tönt-unge<3


2010-08-16 @ 20:53:57

URL: http://silently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback