slappdag

 2010-08-29 / 19:33:21 / postat i: Vardagligt


hej bloggizen! idag när jag kom hem (sov hos sandras moster i landvetter igår) så bestämde jag mig för att träffa några kompisar. först kom adam hem till mig, 10 minuter senare kom ylva. drog och skejtade lite i området, men eriksberg är verkligen inget område man skejtar i. gick runt på bryggorna lite och hittade världens bästa ställe längst ut på en pir. man ser från älvsborgsbron till göta älvbron. finns även tak och betongsaker man kan sitta på.

sen kom oskar, och lite senare kom sandra. satt på "vårat" ställe och tjötade i kanske 4 timmar. lyssnade på musik, skejtade, och hade det bara awesome. kändes som en grym avslutning på augusti.


thank u guys for a awesome day! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback