ahmen vafan

 2010-10-24 / 12:34:40 / postat i: Vardagligt

halsfluss och örinflammation i bägge öronen. penecillinkur i 10 dagar. love my life! var hos louise igår på middag/fest men drog vid halv 9 för jag hade så ont. drog in till sjukhuset för 3:e gången, jag ger mig aldrig. och hon konstaterade snabbt genom att bara kolla i halsen att jag hade halsfluss.
konstigt eftersom att jag har tagit blodprover, odlingsprover och vanliga prover och inget har visat något. så fick med mig lite medicin hem och jag började gråta när hon berättade vad det var. haha stackarn trodde ju att jag var helt förstörd över att vara sjuk men jag blev bara glad.
äntligen en medicin som gör att den onda förhoppningsvis går över. enda nackdelen är att jag kommer äta medicin över halloweenhelgen. kuuuul! iallafall så åkte jag hem vid 10 och somnade direkt.


puss puss på erymax



såhär ser tabletterna ut


Kommentarer
stephanie isabell

härligt =) jotack. detsamma. usch.. krya på dig.


2010-10-24 @ 17:06:51

URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback