dålig morgon

 2010-10-11 / 11:02:03 / postat i: Vardagligt

imorse drömde jag att pappa hade varit utomlands och köpt med sig en limpa hem. limpan var blå och filtrerna på ciggen var blommiga. när han hade rökt lite kom han på att han hade slutat röka och då var det ju inte gott att röka.

jag: kan inte jag få limpan då?
pappa: nej, du är för liten
jag: men ge den till jessica då?
pappa: nej det vill jag inte
jag: men kan du inte spara limpan till min födelsedag då?
pappa: nej, dom hinner bli dåliga dess

sen väckte han mig, men jag trodde att han bara väckte mig för att jag skulle glömma av limpan och tänka på något annat. jävlar vad sur jag var när jag vaknade haha!
inte blev det bättre av att pappa körde lite disco med lampan så att jag skulle vakna och niklas retade mig och drack upp sista mjölken. och dåligt väder är det med idag. attans bananer..

Kommentarer
Linnea♥

sv:Typ slappade:)


2010-10-11 @ 11:07:31

URL: http://lillislinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback