fest hos matte

 2010-10-23 / 15:44:38 / postat i: Vardagligt

igår var det röjj hemma hos niklas kompis matte. träffade en massa folk som jag lärde känna förra helgen hemma hos jesper. det var en riktig korvfest igår haha. tur att jag sandra, mikaela och ylva leverade lite bröd då. drog dit vid 8 och va hemma strax innan 2. helt okay tider. sandra blev döpt i ett badkar, jag blev lite skriken på, någon dansade i kalsonger, lite "bråk" på toaletten och mycket mer hände. = lyckad kväll



enda bilden jag tog igår.
haha några är lite fulla.


Kommentarer
Jannike

Hon tackar!!



Du är för liten för att dricka alkohol!!


2010-10-23 @ 17:38:54

URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback